RETURFORSENDELSER

RETUNÈR HELE DIN ORDRE

Du kan returnere vare til os på følgende måder:

  1. Undlade at hente pakken hos pakkeshoppen, hvorefter pakken automatisk returneres til os uden omkostninger for dig.

SEND SELV EN VARE RETUR TIL OS

Du kan returnere varer til os, hvis varerne er ubrugte. Ønsker du at returnere en eller flere varer skal du gøre følgende:

  1. Udfyld info på vores returportal her: https://return.shipmondo.com/goldioutlet
  2. Print returlabel og påsæt returlabel på pakken. Eller benyt QR koden, som vises på din mobil i GLS pakkeshoppen.
  3. Du bærer selv risikoen for varens stand, indtil vi modtager den retur på vores adresse. Derfor bør du sørge for at pakke varen forsvarligt i en papkasse og ikke i et brev. Brug gerne den papkasse du modtog varerne i.
  4. Vigtig info. Goldi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Vi modtager kun pakker med vores returlabel på eller hvor du selv har betalt portoen.

SÅDAN FORTRYDER DU DIT KØB

Hvis du fortryder dit køb, skal du gøre følgende.

Det er desværre ikke muligt at annullere din ordre, hvis vi er påbegyndt pakningen af dit køb, men du kan nægte modtagelse af pakken. Herefter returneres pakken automatisk til Goldi uden udgifter for dig.

Har du allerede har modtaget din pakke og fortryder købet. Benyt da vores returportal og følg processen i punktet ovenfor "Send selv en vare retur til os".

 

TILBAGEBETALING - HVORDAN FÅR JEG MINE PENGE RETUR?

Ved brug af din ubegrænset fortrydelsesret på ubrugte varer, sker tilbagebetalingen senest 14 dage efter at vi har modtaget din returpakke.

Tilbagebetalingen forudsætter at varerne lever op til betingelserne for, at den begrænsede returret kan udnyttes. Betingelserne er at varerne er ubrugte.

 

REKLAMATIONSFRIST

Når du handler i en webshop med i EU, har du altid minimum 2 års reklamationsret. Det vil sige, at du har 2 år fra modtagelse af en vare til at reklamere over eventuelle fejl/mangler.

Du skal dog hurtigst muligt, og senest 2 måneder efter du har opdaget en fejl/mangel ved en vare, oplyse os om, at du gerne vil reklamere over varen.
I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerklagenævnets afgørelse.

 

SÅDAN GØR DU

Hvis du vil gøre brug af reklamationsretten, skal du gøre følgende: 

  1. Først skal du rette henvendelse til kundeservice på support@goldi.dk
  2. Herefter informerer vi dig om den videre proces.
    TILBAGE TIL TOPPEN