Ingen produkter i Kurven
Du kan returnere vare til os på følgende måder:
1. Nægte at modtage pakken, hvis pakken bliver sendt til din privatadresse.
2. Undlade at hente pakken hos udleveringsstedet, hvorefter pakken automatisk returneres til os uden omkostninger for dig.
3. Selv sende de ubrugte vare retur til os inden 30 dage, som du har til at fortryde købet. Når du sender varer retur, så husk at påsætte returlabel på pakken. Returlabel findes i pakken du modtog fra os.
Du kan returnere vare til os, hvis varerne er ubrugte. Ønsker du at returnere en vare skal du gøre følgende:
1. Udfyld retursedlen i pakken du modtog fra os eller print den her.
2. Påsæt returlabel på pakken. Find returlabel i pakken du modtog fra os.
3. Du bærer selv risikoen for varens stand, indtil vi modtager den retur på vores adresse. Derfor bør du sørge for at pakke varen forsvarligt i en papkasse og ikke i et brev.
4. Vigtig info. Goldi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Vi modtager kun pakker med vores returlabel på eller hvor du selv har betalt portoen.
Har du allerede har modtaget din pakke og fortryder købet. Benyt da returlabel i pakken og følg processen i punktet ovenfor "Send selv en vare retur til os".
Ved brug af din fortrydelsesret på 30 dage på ubrugte varer, sker tilbagebetalingen senest 14 dage efter at vi har modtaget din returpakke.
Tilbagebetalingen forudsætter at varerne lever op til betingelserne for, at den begrænsede returret kan udnyttes. Betingelserne er at varerne er ubrugte.
Når du handler i en webshop med i EU, har du altid minimum 2 års reklamationsret. Det vil sige, at du har 2 år fra modtagelse af en vare til at reklamere over eventuelle fejl/mangler.
Du skal dog hurtigst muligt, og senest 2 måneder efter du har opdaget en fejl/mangel ved en vare, oplyse os om, at du gerne vil reklamere over varen.
I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerklagenævnets afgørelse.
Hvis du vil gøre brug af reklamationsretten, skal du gøre følgende:
1. Først skal du rette henvendelse til kundeservice på support@goldi.dk
2. Herefter informerer vi dig om den videre proces.
Hvis du vil gøre brug af reklamationsretten, skal du gøre følgende:
1. Først skal du rette henvendelse til kundeservice på support@goldi.dk
2. Herefter informerer vi dig om den videre proces.