LEVERINGSBETINGELSER

BETALING

Goldi modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Goldi bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.


LEVERING

Vi leverer på alle hverdage. Leveringstiden er fra 2 til 4 hverdage. Leveringen er Gratis og vi leverer pakken til nærmeste GLS pakkeshop.

Ved pakkelevering kan der ske forsinkelser ved vores fragtleverandører, da pakkerne bliver leveret med kørende transport. Der kan forekomme trafik, uheld, fejlskanninger mv., som kan medføre forsinkelser af din pakke.


Har du dog bestilt en vare, som vi ikke har på lager hos Goldi, skal du påregne en længere leveringstid. Du vil modtage en bekræftelse på mail, når din pakke har forladt vores centrallager. I tilfælde af at vores leverandører har udsolgt af en specifik vare, giver vi dig naturligvis besked og returnerer beløbet til dig.

Har du lagt en ordre bestående af både lagervarer og bestillingsvarer, sender vi først din pakke, når ordren er komplet.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af GLS' målsætning om dag til dag-levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage ekstra.

Levering skal ifølge Købeloven ske senest 30 dage, efter du har bestilt din vare, medmindre andet er aftalt. Dette gælder både bestillinger hos fysiske butikker og i webshop.

Hvis du i tilfælde af forsinket levering ønsker at annullere købet, har du ret til at få dine penge retur inden 14 dage.


REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet.

Goldi dækker returneringsomkostninger ved brug af vores returportal, der findes her: https://return.shipmondo.com/goldioutlet

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.


REFUSION
Ved refusion af hele ordrebeløbet eller dele af ordrebeløbet, så returnerer vi automatisk beløbet til dit kontonummer, hvorfra vi modtog ordrebeløbet.


FORTRYDELSESRET

Der gives ubegrænset fuld returret på ubrugte varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger betaler vi, hvis du benytter vores returportal, der findes her: https://return.shipmondo.com/goldioutlet

Varene skal returneres til Goldi. Se her hvordan du gør.


VARENS STAND VED RETURNERING

Varens stand, når du sender den retur.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.


KLAGEMULIGHEDER

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: support@goldi.dk

TILBAGE TIL TOPPEN